Wirtualna ambasada

31 stycznia 2007, 11:20

Szwecja będzie pierwszym krajem, który otworzy wirtualną ambasadę. Placówka dyplomatyczna powstanie w popularnej grze Second Life.



Kochanie, przecież jestem u Wojtka

29 stycznia 2007, 14:47

W jaki sposób kobiety kojarzą "ten ton" z określonymi rzeczami i dlaczego będąc w klubie go-go trudno im wmówić, że gra się właśnie z kumplami w brydża? Nie wspominając o tym, że wszyscy (bez względu na płeć) potrafimy rozpoznać swojego partnera po głosie, nie widząc go.


Czekoladowe domino

24 stycznia 2007, 18:43

Japońska firma Meiji Seika jest znanym producentem czekolady. Jakość jej słodyczy docenił wytwórca gier planszowych — Hanayama Toys. Kamienie do dwóch wersji polimina (odmiany domina) wykonano właśnie z wynalazku Azteków.


Microsoft pozwany do sądu

3 stycznia 2007, 11:33

In-Fusio, firma specjalizująca się w tworzeniu gier na telefony komórkowe, pozwała Microsoft, oskarżając giganta o złamanie umowy. Francuskie przedsiębiorstwo poinformowało w 2005 roku, że podpisało z Microsoftem trzyletni kontrakt na przeniesienie gry "Halo” – wielkiego przeboju dla Xboksa – na telefony komórkowe.


Chrześcijańska gra pod ostrzałem

13 grudnia 2006, 13:31

W Stanach Zjednoczonych liczne kontrowersje wywołuje chrześcijańska gra strategiczna. Jej przeciwnicy twierdzą, że propaguje ona religijną nietolerancję pełną przemocy.


Leworęczni myślą szybciej

7 grudnia 2006, 17:28

Badacze australijscy uważają, że osoby leworęczne mogą myśleć szybciej przy takich zadaniach, jak gry komputerowe lub sportowe.


Wyśmienity start

28 listopada 2006, 11:54

W ciągu pierwszych ośmiu dni od czasu premiery konsoli Nintendo Wii w Stanach Zjednoczonych sprzedano 600 tysięcy tych urządzeń.


"Gears of War" - przebój dla Xboksa 360

24 listopada 2006, 13:17

Microsoft poinformował, że w ciągu dwóch tygodni od premiery sprzedał milion kopii gry "Gears of War”. Tym samym stała się ona najszybciej sprzedającym się tytułem dla konsoli Xbox 360.


Wirtualny sposób na bóle fantomowe

15 listopada 2006, 13:29

System komputerowy, stworzony przez dr. Stephena Pettifera i Toby'ego Howarda ze Szkoły Nauk Komputerowych Uniwersytetu w Manchesterze, wprowadza pacjentów po amputacji kończyn w trójwymiarowy wirtualny świat, gdzie nadal mają wszystkie ręce i nogi.


Kiedy sportsmenki są najbardziej podatne na kontuzje?

4 listopada 2006, 13:34

Sportsmenki są bardziej podatne na kontuzje na określonym etapie cyklu menstruacyjnego.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy